Back to Sweden

Den här veckan kommer inte att bestå av mycket annat än pluggande. Jag har nämligen tenta i engelsk grammatik på lördag, "wiiie!". Nej men jag är faktiskt inte så värst nervös för stunden, men sådär dagen innan kommer jag nog att ha lite svårt att sova. Lite roligt ska jag dock också få ha den här veckan. Imorgon fyller Jeppes kusin Lina år så då ska vi dit och hälsa på, och på torsdag ska jag hänga med Jonna till stan på dagen. På eftermiddagen sen ska jag och Jeppe hem till Emelie och Johan och mysa med lilla Sally. Som jag längtar efter att få träffa dem! Och på lördag blir det förhoppningsvis grillfest om vädret tillåter. Vore kul att fira att tentan är bortgjord med lite barbeque.
 
Något annat kul jag kan berätta är att Jeppe nu har skrivit kontrakt med en ny klubb. Han ska spela för Almtuna kommande säsong så jag och gubben blir Uppsalabor i sommar! Känns fantastiskt kul. Vi hade verkligen hoppats på en Allsvensk klubb, det underlättar så mycket att vara i Sverige. Att det sedan blev ett lag i just Uppsala känns bara som ett stort plus, då jag hört mycket gott om den staden. Det är även nära Stockholm och jag min kusin där också, så det känns förstås skitkul. Det blir även mycket närmre och smidigare för familj och vänner som vill komma och hälsa på, vilket jag hoppas att de flesta vill. Åh, jag ser verkligen fram emot detta supermycket! ♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kul med Uppsala! Superfin stad verkligen

Svar: Ja jag känner inte riktigt att det skulle göra sig så bra på mig om det är vänt åt rätt håll, men jag tror det kan bli riktigt snyggt om man har på ryggen istället :) Haha ja visst är det så! Var ett under att jag ens hittade något för det var bara stora högar av allt i butiken

2013-04-26 @ 11:11:06
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till på tentaaaaan! :)

2013-04-27 @ 10:29:20
URL: http://universe-illusion.tumblr.com
Postat av: Linda - life is what you make it.

Waah! Hittade precis din blogg "igen". Saknat den ^^

2013-04-29 @ 21:20:12
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen