Easter 2013

 
Hey babes! Vill börja med att säga att jag har haft en superhärlig påskhelg. Jag och gubben har ägnat all tid åt varandra, ätit massa gott och sett ungefär 25 filmer. Helt perfekt! För det andra känns det helt underbart att vi äntligen gått in i april månad. Som förövrigt börjat på allra bästa tänkbara sätt, med sol, klarblå himmel och flera plusgrader. Den snö som kom för ett par dagar sedan har nästan helt töat bort igen också så nu ni! Nu är det fanimej vår. Det slår varjefall jag ett fett slag för, haha. Idag har vi suttit ute nästan hela dagen i t-shirt och med uppdragna byxben, lapat sol och spelat Candy crush. Japp jag erkänner, jag har också fallit i träsket. Jag har mobbat Jeppe i typ 3 månaders tid för att han spelat det, och nu har jag själv börjat, haha! Sååå kul spel ju.
 
De här påskdagarna har dock fått mig att inse att jag verkligen måste börja äta bättre. Inte för att jag äter dålig mat just nu, men jag är världens största gottgris och under påsken har jag ätit massor av godis. Socker är min drog och den vill jag verkligen försöka att göra mig fri från. Jag börjar liksom tänka på efterrätt redan innan jag ätit upp maten, haha så sjukt. Jag kommer aldrig kunna eller vilja sluta helt, men det räcker att äta godis på helgen tycker jag. Dessutom känner jag att träningen påverkas negativt av det här. Jag hade garanterat sett tydligare och snabbare resultat om jag slopade godis på veckorna.
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: JO

Vi har haft en grym påsk din lilla gottgris! 😘

2013-04-02 @ 22:43:48
Postat av: Michaela

Socker är min största fälla också. När det kommer till mat behöver jag egentligen inte ändra mina vanor, men jag kan få sånt sjukt sug efter godis. Och då ska jag bara ha det..

2013-04-03 @ 08:49:01
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen