On my vacation to-do-list

 
Jakten på en ny bikini inför sommaren har officiellt börjat. Det gäller att vara ute i tid, alla snygga i rätt storlek försvinner ju annars! Denna från Wildfox Couture är grymt snygg tycker jag. Dock ganska dyr.. bara trosorna går loss på ca. 500 spänn. Men det är precis min stil och smak, så det vore värt varenda krona.
 
Varje år tänker jag att "denna sommar ska jag INTE ha en svart bikini", men av någon jävla anledning slutar det alltid med att jag köper en ändå. What's up with that? Haha. Förra året köpte jag visserligen en i rosa men den tröttnade jag på efter halva sommaren. Ska dock göra ett nytt försök i år, om jag hittar någon i en fin färg.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Älskar trosorna! Skulle vilja ha dem och en annan överdel till, då jag tvivlar på att den där skulle sitta bra på mina bröst haha

2013-04-06 @ 09:00:05
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Alva

svart är alltid rätt så därför kör man på de varje sommar! äger ca. 10 olika bikinis i olika färger men använder bara den svarta ;)

2013-04-06 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen