Inrednings-inspo / sänggavel

 
Hoppas ni har haft en mysig helg, alla fina. Vår har varit väldigt lugn och skön, som mest har vi tagit en cykeltur till Gränby Centrum för att kika i lite butiker. Igårkväll grillade vi och såg filmen "The Place Beyond the Pines" med Ryan Gosling, som var riktigt, jävla bra. Har ni inte sett den redan är det ett must-see. På riktigt alltså. Och denna söndag har vi legat ute på bakgården och lapat sol i det vackra vädret, superhärligt har det varit om än lite blåsigt. Tyvärr nåddes vi i förmiddags av den tråkiga nyheten att en drunkningsolycka skett utanför Hörnskatan hemma i Övik, vilket bara är några kilometer ifrån där vi bor. Tydligen rör det sig om 3 döda och en allvarligt skadad då en båt krockat med en boj eller liknande. Aftonbladet ringde mig tidigare för att höra om jag sett eller hört något men det hade jag ju (lyckligtvis) inte gjort. Hur som är det riktigt tragiskt och jag lider med alla anhöriga och inblandade. Så otroligt ledsamt att höra...

På tal om något roligare. Imorgon åker vi till Enköping för att hämta hem två dörrar! Vad fan ska vi med dem till kanske ni undrar och jo, det ska jag tala om för er. Efter lite googlande fann jag denna otroligt smarta idé att låta två gamla spegeldörrar fungera som sänggavel. Läckert, eller hur? Jag är ju en riktig sucker för lantlig inredning så detta föll mig verkligen i smaken, och som tur var instämmer min fina sambo med mig. Jag hoppas att det kommer att se lika snyggt ut som på bilderna ovan :}

Kommentarer
Postat av: Michaela

Så himla snyggt!! Min pappa har en gammal grind från 1800-talet som huvudgavel :) Och ja, The Place Beyond the Pines är verkligen en otroligt bra film

2013-08-20 @ 16:37:27
URL: http://bymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen