The best summer

 
Hej fina! Har ni haft en härlig sommar so far? Det har jag definitivt haft. Har inte öppnat datorn på 2 månader och bara det har varit en obeskrivligt skön känsla. Har tagit helledigt i från allt vad sociala medier heter, några uppladdade bilder på Instagram är allt jag presterat, haha.

Min sommar har i alla fall varit helt underbar. Midsommarhelgen spenderade jag och gubben på en husvagnscamping i Sollefteå tillsammans med hans fina familj och släkt, och resten av sommaren har vi mestadels befunnit oss hemma i Övik. Mycket sol, bad och avkoppling har det blivit och jag vet inte hur många böcker jag avverkat de senaste veckorna. Varma dagar har vi tagit båten ut till någon av öarna i vår vackra skärgård, eller bilat till något naturskönt ställe efter kusten. Vi har även hunnit med massor av roliga fester tillsammans med våra fina vänner, som vi givetvis passat på att umgås med så mycket som möjligt innan flytten. Jag har njutit av varje sekund!

Och förra onsdagen bar alltså flyttlasset söderut, då vi lämnade vår hemstad för mysiga Uppsala. Numer bor vi i Sala backe, ca. 15 min utanför centrum, och här trivs vi redan otroligt bra. Det är ett lugnt område och vi har haft turen att få hyra en superfin 2:a i andra hand av en sponsor till laget. Och nej, vi delar tack och lov inte boende den här gången, haha! Allt är dock fortfarande väldigt nytt för oss, men allt har sin tid och när hösten är här och vi hunnit landa lite är jag säker på att detta kommer att bli skitbra. Har en annan spännande nyhet också men som sagt, allt har sin tid. Ska ta tag i den här bloggen igen i alla fall och bjuder på en bildbomb från sommaren 2013 så länge. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

Vilka fina bilder gumman!

Åh, fattar du hur nyfiken jag är nu.
Vill veta på en gång?!
Här finns inget tålamod ;-)

Saknar dig!
Puss <3

Svar: Du ska få veta fina! Saknar dig också! Puss <3
Josefine Söderholm

2013-08-12 @ 21:45:30
Postat av: Anonym

Och i JUNSELE på mussommar lördagen med MIG ;) kraaaam ❤

Svar: Jaaaa, såklart! :) det var en grym kväll, puss <3
Josefine Söderholm

2013-08-18 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen