Första advent

 
Äntligen är December månad här. Och så mysigt med första advent! Trots att det är söndag och helgen är över har jag en bra känsla i magen. Julen närmar sig med stormsteg och snart åker vi hem. Det är bara 2,5 veckor kvar, som jag längtar! I helgen har mina föräldrar varit här och hälsat på och nu längtar jag ännu mer efter att få åka hem till kära Övik. Vi har dock haft en supermysig helg här i U-sala, igår mös vi på stan och fikade på underbara Güntherska Hovkonditoriet (sååå gott), och idag har vi varit ut till Ulva Kvarn, besökt julmarknaden på Slottet och varit på Jeppes hemmamatch. En bra helg helt enkelt!
 
Är så nöjd över min fina adventsljusstake också. Har fixat den helt själv, med ett fat i cement, enbärsris och fina dekorationer från Sia home. Älskar verkligen att pyssla med inredning ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen