Miley Cyrus streetstyle

Miley Cyrus streetstyle, så snygg!
 
Imorse när jag var på gymmet testade jag något helt nytt som jag läst om i Jennifers blogg. Nämligen att börja med styrketräningen och köra konditionen sist. Vanligtvis börjar jag alltid med löpning och avslutar med styrka (vilket jag tror de flesta gör), men tydligen bränner man mer fett om man gör tvärtom, och det av den anledningen att man då bränner bort kolhydraterna under styrketräningen och sedan går på fettet när man löper osv. Jag har ingen aning om det stämmer men tyckte det var lite roligt att testa då jag som sagt aldrig brukar göra så annars. Märkte ingen större skillnad i alla fall, bortsett från att jag var lite tröttare i kroppen när jag skulle springa.
 
Nu ska jag heja fram min älskling som spelar match ikväll. Det är dags för omgång 4 i semifinalen och det blir lika spännande som vanligt. Odense ligger under med 2-1 i matcher så de bör ju vinna det här, håller alla tummar och tår!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Miley Cyrus har verkligen shape:at upp sig stilmässigt det senaste året!

Svar: Ja, både jag och Peter älskar att göra egna saker (eller att använda möbler/saker till sånt de egentligen inte ska användas till - som exempelvis ägglådan som blev en pall). Är faktiskt så mycket roligare när man vet att man är ensam om något :)

2013-03-26 @ 18:49:50
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Ida

Ibland for hon verkligen till det med sina outfits, Miley Cyrus!

2013-03-26 @ 19:32:01
URL: http://idasivertsson.blogg.se
Postat av: Michaela

Miley Cyrus har blivit riktigt snygg och stylish på senaste!

2013-04-08 @ 11:19:55
URL: http://staystylish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen