The time you enjoy wasting is not wasted time

 
Startade denna skärtorsdag på gymmet där det var full rulle. De håller öppet hela helgen men bara halvdagar och jag gissar att denna dag var "sista" träningsdagen för de flesta innan påskhelgen. Det hoppas jag i alla fall, så man får någon plats på löpbandet på lördag, haha. Mötte sedan upp gubben vid 11 för att köpa med lunch hem från Bulls (dansk(?) hamburgerkedja som har fett god mat)och sedan hann vi inte med att göra mycket mer förän det var dags för Jeppe att åka iväg på bortamatch. Själv hade jag planerat att resten av denna dag skulle bestå av plugg men så insåg jag att jag sett fel på datumet, inlämningen är först på måndag! Kändes riktigt skönt. Nu har jag Gossip Girl maraton istället, vilket är betydligt mer underhållande ;)
 
Matchen har precis dragit igång i alla fall och det är en måste-match. Om de inte vinner ikväll så är de utslagna och det blir spel om 3-4 pris nästa helg istället. Då kommer Jeppes familj hit och hälsar på en sista gång här i Odense vilket blir superkul, men jag hoppas att de får se en finalmatch. Föresten är det mindre än en månad till vi flyttar hem nu, sjukt! Time flies.. det är bara se till att göra det bästa utav den. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen