Almost like summer

 
Idag är det sommar här i Uppsala. 18 grader varmt, strålande sol och grönska överallt, helt oslagbart!
 
Efter Jeppes träning köpte vi med oss lunch och satte oss ute i Stadsparken, sedan gick vi förbi ett mysigt glasscafé. Finns fan inte mycket att klaga på dagar som dessa! Imorgon åker vi dock hem igen vilket i och för sig känns ganska skönt också, men vi har verkligen haft härliga dagar här nere. Uppsala är grymt mysigt och jag känner på mig att jag kommer trivas som fisken här. Längtar till lägenheten står klar så att vi kan få börja planera flytten lite mer. Tanken var att flytta ner i juni, men i och med att det är så svårt att hitta lägenhet här så blir det nog inte av förän i augusti. Mig spelar det dock ingen roll, sommaren kommer ändå att spenderas hemma i Övik vilket jag ser framemot alot. Bästa tiden på hela året börjar ju nu, ååh

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du dina kollage!? :) gillar din blogg!

Svar: Picmonkey.com, tack! :)
Josefine Söderholm

2013-06-04 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen