So little time

 
Jag har verkligen ingen lust att blogga. Det är så mycket annat som upptar min tid just nu, och bloggen känns inte direkt som första prioritering. Jag har fullt upp med skolan med tentor hit och dit, att träffa släkt och vänner och att bara njuta av att vara hemma igen. Har hunnit med så mycket roligt sedan vi kom hem och jag ska verkligen ta vara på tiden här innan vi flyttar igen.Tills dess kommer det nog att eka rätt tomt här, men när jag får mer tid över uppar jag såklart direkt!
 
På måndag åker vi ner till Uppsala och hälsar på ett par dagar i alla fall, och förhoppningsvis har de funnit några lägenheter då som vi kan få kika på. Jag har massor av tankar och idéer men det är jävligt svårt att få något i rullning när man inte vet hur boendet kommer att se ut. Det gör mig galen, haha. Aja, vi får seee. Längtar iaf! P&K!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad studerar du?

Svar: Engelska och webb design!
Josefine Söderholm

2013-05-12 @ 15:13:16
Postat av: Johanna

Komvux eller universitet? Det är det du vill arbeta med eller?

2013-05-17 @ 01:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen