Spring flew swiftly by and summer came

 
Helt otroligt vilket väder vi har haft de senaste dagarna. Ända sedan vi kom hem från Uppsala i fredagskväll har det varit soligt och varmt som satan! Särskilt helgen som ju var helt fantastisk. Lördagen satt vi ute hela dagen och stekte, och på kvällen var vi bjudna på grillning hos Jeppes kusiner. Sedan åkte jag, Jeppe och Linus till Croffe och Ida i stan och hade en fortsatt riktigt grym kväll i sommarvärmen. På söndagen var man ju måttligt pigg efter all rosé kvällen innan men ack ändå så taggad på ännu en dag i solstolen. Brände sönder mitt bröst men det var det helt klart värt, så härligt att äntligen fått lite färg på sitt bleka skinn! Idag har jag och Jeppe varit bebisvakt åt Sandras nytillskott, pomeranianvalpen Dolly 2 månader. Så gudomligt söt och bedårande, och så snäll. En riktig go´bit är hon.
 
Ja overall har de senaste dagarna varit riktigt sköna alltså. Framöver blir det dock lite mer hektiska dagar då jag har rätt mycket skolarbete att sätta tänderna i innan skolan slutar. 2 tentor i engelska och en final assignment i webb design. Och som svar på Johannas fråga; jag pluggar på högskola (distans) och ja, jag skulle mycket väl kunna tänka mig att jobba med något inom dessa spår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du bilderna runda? :)

Svar: Använder en app på telefonen som heter afterlight!
Josefine Söderholm

2013-05-24 @ 19:24:58
Postat av: Michaela

Åh vad jag hoppas på att jag får läsa minst en av de kurser jag sökt på distans till hösten! Känner att jag vill ha något att kombinera mammaledigheten med

2013-05-27 @ 15:27:47
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen