Friday love

 
TGIF. Känns ganska skönt trots en jobbfri vecka, helg är alltid helg liksom. Dock vaknade gubben upp med halsfluss vilket är mindre kul, men han ringde lagläkaren och fick penicillin utskrivet så förhoppningsvis är han bättre redan imorgon. Jag minns när jag hade halsfluss för några år sedan, har aldrig haft så ont i halsen nånsin. Jag kunde inte svälja mitt eget spott och tänkte att jag inte önskade ens min värsta fiende samma helvete.. 
 
Så vi har en lugn fredag. Kollade nyss OS hockeyn som Sverige vann och nu ska jag göra hemmagjord pizza till middag. Och just det, glömde ju att berätta igår. Min finaste kusin blev mamma igårnatt till en liten kille! Kan knappt förstå det, jag är så otroligt glad för hennes skull. Min bästa kusin, längtar så tills jag får träffa det lilla miraklet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen