Monday happens every week

 
Så var det måndag igen och dags att kicka igång ännu en härlig och spännande vecka! Ja, visst känns det lite bättre när man tänker så och går all in med en positiv inställning? Det är i alla fall vad jag börjat göra det här året och faktiskt så fungerar det över förväntan bra. Måndagar är inga dålig dagar, det är ditt jobb som suger! Typ så.
 
Denna måndag är jag inte heller längre sjuk (fortfarande snorig osv men inget värre än så) så det känns förståss grymt skönt. Jag har tränat sedan i lördags så jag är back on track och mer taggad än innan. Kom faktiskt precis hem från ett härligt pass, så skönt. Tidigare idag var jag och gubben in till stan också för att posta lite paket och prata med en studievägledare på Navet. Jag är sååå sugen på att läsa en kurs i Kost & Näringslära och har tittat runt lite på nätet själv, men kände att jag ville ha lite hjälp också. Lite klokare blev jag så vi får se om jag spinner vidare på det inom kort, annars blir det att vänta och ge sig på en ansökan inför höstens utbildningar igen. Jag brinner verkligen för hälsa, kost och träning och drömmen vore att få arbeta med något inom det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen