Sunny Day

 
Idag är en bra dag. Det kände jag direkt när jag vaknade imorse efter 9 timmars oavbruten sömn. Solen sken in genom fönstret och lyckan var total. ÄR total! Jag sitter i skrivande stund ute på vår balkong och solar efter en lång promenad med Daisy till ishallen och därefter en god lunch i form av helstekt kyckling, couscous, avokado och soltorkade tomater, och njuter av varje solstråle. Det är så jävla underbart! Här tänker jag sitta tills det är dags för hemmamatch ikväll, eller åtminstonde tills solen försvinner bakom hustaken. Tydligen ska det även vara finväder imorgon och det är helt perfekt, för då är även Jeppe ledig, HURRA!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart och hur bor ni i Uppsala?

Svar: Vi bor i Salabacke och hyr en lägenhet i 2:a hand.
Josefine Söderholm

2014-02-18 @ 00:05:48
Postat av: Jonna

Åh så härligt det där såg ut !!:)

Svar: Ja det var helt underbart!! :) ♡
Josefine Söderholm

2014-02-19 @ 00:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen