Workout clothes

 
Satte ihop ett litet kollage med några wanties från Nellys underbara Sportfashion-avdelning. Det finns ju verkligen hur mycket snygga träningskläder som helst där, men här är några favoriter som jag suktar efter just nu. Träningskläder är ju (tyvärr..) i överlag rätt dyra och bara dessa träningsbyxor från Adidas by Stella McCartney går loss på närmare 1300 kr så det gäller ju att prioritera. I alla fall om man sitter på min plånbok, haha. Men drömma får man absolut göra och detta ovan hade jag definitvt inte tackat nej till.
 
Ett par handskar är något som hade varit grymt skönt att ha då det ibland gör riktigt, jävla ont i händerna när man kör på maskinerna, och fodralet hade varit praktiskt att ha till telefonen då jag inte alltid har några fickor på mig. Kettlebell:en vill jag ha att träna med hemma, och även några hantlar hade varit kanon att ha. Men det är faktiskt något jag ska investera, det och en skön yogamatta! Allt finns som sagt på Nelly.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen