Orange detox

 
Imorse vaknade vi halv 11, tror inte att vi vaknat så sent på flera månader. Inte för att det spelar någon som helst roll, vädret ute är ju så jävla fuckat ändå. Jag klagar absolut inte på att det är snöfritt och plusgrader (då ingen snö kom till jul kan jag lika gärna skippa den och hela vintern helt och hållet) men måste det vara så förbannat grått och regnigt?! Lite sol går väl att bjussa på.. man tappar ju nästan livslusten. För att pigga upp humöret startade vi denna lördag med en otroligt god jucie i alla fall. Jag har botat min förkylning med dessa juicer & vill ni göra samma kommer receptet här:
 
Orange Detox, 2 pers
 
3 äpplen
2 apelsiner
1 morot
1 lime
en liten bit ingefära
 
Kör allt i er råsaftcentrifug, häll upp i två stora glas & bara njut! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen