Workout Tights from Gina Tricot

 
Tjululu, torsdag idagrå. Jag är fortfarande förkyld men äntligen på bättringsvägen. Tur det för jag börjar verkligen få panik över min situation just nu. Kryper på väggarna här hemma, och ni vet den där brutala känslan av fetaste ångesten över allt man VILL göra men inte KAN pga att man är sjuk och MÅSTE vara hemma? Den...
 
Jag blev i alla fall grymt glad & nöjd över mina nya träningstights från Gina som jag fick hem igår. Såg dem på stan i fredags men blev snål då jag inte hade mitt presentkort med mig, och när jag sedan gick tillbaka på måndagen för att köpa dem var de givetvis slut. Hade jag förstått hur frrrruktansvärt populära de är hade jag självklart slagit till på en gång, men döh, jag hade ingen aning?! Har totalt missat den grova hypen över Ginas supersnygga & coola träningstights, haha. Inser först nu hur jävla tur jag hade som ens hann klicka hem ett par, dagen efter var de nämligen helt slutsålda på hemsidan också. På Tradera finns det dessutom galningar som säljer dessa för 600 spänn? Det är fan helt insane! De kostar 299:- i butik liksom. Aja, jag är i alla fall sjukt glad över mina och jag kommer bära dem med stolthet på gymmet framöver. Kanske redan till helgen? I alla fall senast måndag, annars gräver jag ner mig. PUNKT.
 
Måste verkligen trimma magen, gud vad onöjd jag är över den, uäääk...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du behöver verkligen inte vara onöjd med din mage, ser inget fel på den överhuvudtaget! Men om du strävar efter något annat så förstår jag det och det får man ju göra men var iiinte onöjd över den haha den är asbra!!

2014-02-02 @ 11:18:49
URL: http://universe-illusion.tumblr.com
Postat av: Josefine

Camilla: men tusen tack, vad gullig du är! Ja lite abs vill man ju se haha, men självklart kunde det varit värre.

2014-02-02 @ 20:08:09
URL: http://unusualgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen