Leather love

 
Beställde den här snygga västen för någon vecka sedan och i förrgår anlände den! Jag dör så snygg. Är sjukt nöjd! Det är något speciellt med äkta läder, och den är precis lika snygg i verkligheten som den såg ut att vara. Egentligen var jag inte orolig heller. Det enda jag var lite tveksam över var storleken, då jag hade velat ha en S och den enda som fanns kvar var M. Kände att det var värt att chansa ändå och såhär med facit i hand gjorde jag helt rätt. Den är möjligtvis lite för stor, men jag gillar att den är lite längre och slappare än min skinnjacka. Blir en skön variation liksom. Bara att invänta våren nu så att jag kan inviga den. Idag har det varit snöstorm här så plusgrader och uteserveringar känns tyvärr jävligt långt bort...
 
FRÅN JOFAMA / NELLY.COM

Kommentarer
Postat av: Michaela

Den är verkligen helt sjukt snygg!! Vill också ha nån lite slappare skinnväst. Grymt snyggt när de sitter lite löst

2013-03-20 @ 06:03:57
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/
Postat av: Anna

Dödssnygg ju!

2013-03-20 @ 10:17:19
URL: http://aannabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen