A healthy outside starts from the inside

 
Inatt sov jag så jävla gött, 9 timmar i sträck utan att vakna en gång. Det hör inte till vanligheten kan jag säga. Var så sjuuukt trött efter jobbet igår, vilket antagligen berodde på baksmällan efter lördagen. Så tror jag sov bort den nu!
 
Imorse skjutsade jag i alla fall älsklingen till hallen, dom spelar borta mot Oskarshamn ikväll - heja heja! Efter det drog jag på gymmet och tränade i 2 timmar. Det blev en hård genomkörare efter 3 träningsfria dagar, kan man säga. Armar, rygg, ben, rumpa, mage - ja hela köret. Kände mig alldeles mör efteråt och det var en sååån skön känsla. När jag kom hem var jag hungrig som en varg så jag fixade ett litet mellanmål innan jag satte igång med lunchen. Hade smoothie kvar sedan frukosten så det blev ett glas toppat med Pauluns underbara granola (så mycket bättre än vanlig müsli). Detta måste ni bara testa, snacka om munorgasm.
 
 Hallonsmoothie med granola
 
1 äpple
1 banan
1-2 dl frysta hallon
1 pressad lime, juicen
1 pressad apelsin, juicen
Kvarg efter smak & tycke, jag tog 3 stora matskedar
En skvätt vatten
 
Mixa, toppa med granola & servera.

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

Den lät mumsig :)

2014-01-22 @ 15:22:57
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen