Diamonds for breakfast

 
Imorse klev jag och Jeppe upp tidigt (halv 9, tidigt för oss eh) och åt en riktig lyxfrukost. Yoghurt med Kellogs och färska bär, vattenmelon, ägg och färskpressad apelsinjuice. Precis min typ av frukost och såhär ser faktiskt de flesta ut för mig. Jag äter väldigt mycket bär, frukter och grönsaker och ser till att involvera dem i alla måltider. Så gott!
 
Efteråt tog vi med oss Daisy på en långpromenad på en timme i det fina vädret. Vi gick förbi parken där vi såg några änder som parade sig. Kan vara det sjukaste jag sett, 10 st hanar som hoppade på och i princip mosade en och samma hona, haha! Hon såg helt mörbultad ut när det var färdigt. Resten av förmiddagen har vi i alla fall spenderat utomhus på baksidan, jag har pluggat lite engelska och nu har vi precis käkat lunch. Snart blir det gymmet också, där jag ska springa en halvtimme på löpbandet. Kör ingen styrka idag för det gjorde jag igår, men ska träna lite med apparna istället när jag kommer hem. Hoppas ni har en härlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen