Friday I´m in love

 
Hade en grym fredag igår! Jag och gubben började dagen med en löptur ute på Nötbolandet, sedan åkte vi in till stan för handla lite inför kvällen. Jag fick äntligen göra ett besök på Bikbok (det fanns inte i Danmark vilket jag tyckte sög) och där fyndade jag en top, en klänning och lite nya smycken. Sedan gjorde vi ett besök på Systemet, första på typ 10 månader. Kändes lite weird att behöva handla alkohol i en särskild butik igen, i Danmark finns ju spriten i mataffärerna vilket är rätt smidigt. Efteråt åkte vi i alla fall hem till Jeppe och käkade en god middag, och därefter åkte jag vidare till Jonna i Själevad för en fet reunion. Var helt galet kul att träffas igen, fan vad jag har saknat henne! Vi drack massor av vin och catchade upp all missad tid, fick även se hennes och Fredriks nya lägenhet som de fått jättemysig. Efteråt åkte vi in till Olearys och jag gjorde en skön comeback genom att direkt halka på dansgolvet och ramla pladask på högra skinkan, haha. Hade i alla fall en riktigt rolig kväll med min pingla, det gör vi om snart igen.
 
Idag mår man fan inte bra men det var totalt värt det. Jag och Jeppe tog en promenad till hans farmor och farfar i förmiddags, hade inte träffat dem sedan vi åkte så det var riktigt trevligt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen