I´m coming home

 
De senaste två dagarna har vi i ägnat åt att packa och flyttstäda. Riktigt jävla tråkigt om jag får säga det själv, haha. Resultatet av packningen hittills ser ni ovan, men det är fortfarande en hel del kvar. Min resväska, alla blommor (ja de ska med!), en stor madrass och sådant som vi ännu använder. Vettefan hur allting ska få plats i hyrbilen, jag hoppas verkligen att det är en fet en. Vill verkligen inte behöva lämna något... Planen är i alla fall att åka härifrån Odense i morgon bitti, sedan stannar vi till i Köpenhamn några timmar för att gå lite på stan. Vid klockan 3 drar vi vidare till Linköping där vi stannar en natt på hotell, och sedan fortsätter vi norrut på fredagmorgon. Hemma i Övik är vi på kvällen någon gång.
 
Känns helt underbart att få dela upp resan på två dagar när det är så pass långt. Hade känts fett drygt att köra hela vägen i ett streck, när det handlar om en körning på typ 13 timmar. Jeppes mamma hade en frinatt på Scandic så det passar ju helt perfa att vi får utnyttja den. Åh det ska bli så skönt att komma hem, och fan vad kul det blir att träffa alla igen!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, jippi!! Snart är du hemma igen.
Som jag har längtat!

Puss!

Svar: Ja, snart ses vi hjärtat! Längtar!
Josefine Söderholm

2013-04-10 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen