The weekend

Hej babes! Har haft en riktigt härlig weekend. I lördags spelade Jeppe sin sista match för säsongen så vi var alla på arenan för att kolla in den, sedan var det tröjauktion direkt efter. Någon köpte hans tröja för 2500 spänn, lite kul :) Och igår fyllde Jeppe 21 bast så vi firade honom med presenter och middag på Jensens Bøfhus. Imorse åkte hans familj hem igen vilket känns lite tråkigt, men det dröjer ju faktiskt inte länge innan vi ses igen. Vi åker hem till Övik troligtvis på torsdag eller fredag redan! Det blir lite tidigare än vad vi hade tänkt men det gör ingenting, vi känner oss rätt färdiga här ändå nu när hockeyn är slut osv.
 
Föresten, jag måste bara berätta att jag klarade min absolut första tenta någonsin häromdagen. Har varit så sjukt nervös över resultatet ända sedan jag lämnade in den för 1½ vecka sedan (nu förstår jag den där känslan av brutal tentaångest) men igår kunde jag äntligen slappna av igen. Sjuuukt lättad alltså, haha. Den var i engelska så det var inte direkt lätt, därför känns det extra bra att jag fixade den. Är ganska stolt över mig själv faktiskt!
 
Idag har vi i alla fall packat och hunnit med en sväng på stan. Fann en sjukt fin tröja på Gina a´la Wildfox-style som jag ska visa er! Efteråt cyklade vi bort till arenan och hämtade alla Jeppes grejer, och därefter drog vi på gymmet och tränade. Är helt DÖD i benen och rumpan nu, haha. Jeppe körde helt slut på mig med olika benövningar, följt av en timme Squash. Hade aldrig spelat det förut men det var sjukt kul och sjukt jobbigt. Roligt att variera löpningen och köra någon annan typ av kondition någon gång.
 
Nu har vi precis käkat middag och ska fortsätta packa. Puss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh, squash är faktiskt riktigt roligt! Var längesedan jag spelade det nu, men det är verkligen något som kör slut på en

2013-04-08 @ 20:46:08
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen