I förrändringarnas tider

 
Hello frenemies! Går bra med uppdateringen här känner jag... eller inte. Är alldeles för lat alltså, haha. Tänkte dock slänga in ett par ord lite snabbt innan jag sätter igång med packningen. Imorgon börjar ju allvaret, då drar jag upp till Luleå i 1,5 vecka för att påbörja mina studier, *nervös*. Men det känns förstås jävligt kul också, jag är taggad på det här. Tänkte även berätta att jag gått och blivit med jobb här i Uppsala. Även det känns förstås jävligt bra! Jobbet är på en städfirma i Librobäck och jag trivs redan som fisken i sjön. Så otroligt kul att få komma ut och träffa lite folk, göra lite nytta samt att tjäna pengar förståss. Så mycket som jag vill ha just nu så kommer det mycket väl till pass, haha. Stort plus att kollegorna är så bra att ha att göra med också. Det känns verkligen som att saker och ting börjar lossna nu och jag är så otroligt tacksam för det! Nu är det min tur.
 
Nästa gång jag bloggar blir i alla fall mest troligt när jag landat i Uppsala igen, tills dess får ni ha det så bra i den härliga sensommarvärmen! P&K.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Svar: Man får samla på sig hemmabyggen så att man har en massa den dagen man väl flyttar. Håller med dig, vore så coolt att få göra sitt hem personligt från scratch. Nästa gång vi flyttar har vi planer på bostadsrätt så vi får renovera :)

2013-09-13 @ 10:26:27
URL: http://bymichaela.blogg.se/
Postat av: Liz

Hur går det i Uppsala? :)

2013-09-29 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen