25

 
Happy biiiirthday to meeee!! 
 
Så var även jag 25 fyllda. & bortsett från den jobbiga förkylningen jag ådragit mig har dagen varit helt till belåtenhet. Har öppnat fiiinfina presenter (Hunter-stövlar♥, parfym från DKNY, smycken, pengar, skinnväska etc, åh jag är mer än nöjd), ätit god persisk mat med min älskling, bakat och ätit denna gräddtårta samt hämtat ut en bukett röda rosor på Plantagen som jag fick i present utav dem. Ja, jag kunde verkligen inte önskat mig mer. Jag är så tacksam! ♥ 
 
(det fina hjärtformade fatet i bakgrunden fick jag av Jeppes mamma & pappa i julklapp, det kommer från Bruka Design och jag är helt nerkärad i det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen