Big apple red christmas '13

 
Så var julen över för det här året också. Som vanligt går det alldeles för fort! Men vi hade verkligen 5 helt underbara dagar hemma i Övik. Fick träffa familj, släkt och vänner, äta (massor) av god julmat, ge och få superfina julklappar och avsluta vistelsen med utgång på juldagen med Jonna-babe. Jag kunde inte bett om en bättre jul. Fick allt jag önskat mig och lite till. Bland annat detta set med de 10 populäraste nagellacken från favoriten OP1 av Jeppe. Har målat naglarna med det mörkaste nu, Lincoln Park After Dark, och det är verkligen grymt snyggt. Alla färger är dock supersnygga! Fick även en krämfärgad blender från KitchenAid av mamma och pappa som jag velat ha så länge, sååå läcker! & förståss massor av annat välbehövligt och fint också. Tacktacktack alla! ♥
 
Och imorgon fyller jag 25 bast!, vilket faktiskt känns jättebra. Har gruvat mig i flera år inför denna dag (ja det är sant, hade världens åldersnoja när jag var 22-23 och tyckte att 25 lät fruktansvärt gammalt) men nu är jag mer än bekväm med min ålder. Jag skulle aldrig vilja vrida tillbaka klockan en dag, för jag trivs så otroligt bra med mig själv just nu. Och jag ser otroligt mycket framemot 2014 och allt som komma skall. Det nya året är mer än välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen