It´s friday, bitches!

Love the hat!
 
Har fått mersmak för hattar (och huvudbonader överhuvudtaget) och även om jag älskar hatten jag fyndade på Weekday är jag riktigt sugen på en av denna modellen också. Topshop har några riktigt snygga och jag är mest inne på den längst ner. Skitsnygg till sommaren! 
 
Jag och min fina har i alla fall haft en jätteskön långfredag so far. Vi tog sovmorgon, åt en go'frukost och sedan tog vi med oss Daisy ut på en långpromenad genom byn. Hon fick busa med en supersöt liten norsk vovve som vi stötte på i parken, dom sprang runt som två tok, haha. Så gulligt att se. På hemvägen stannade vi till på affären och köpte massa gott till ikväll. Ost, kex och vin, ett påskägg med massor av godis och en cheesecake med bär - dör så gott det ska bli! Påsken är ju en riktig svullarhelg och då är det faktiskt "ok" att äta vad man vill. Det är ju bara att träna bort det till veckan ;) dessutom blir det lugn och helledig påskhelg. Odense förlorade trist nog igår så det blir inget spel förän nästa helg igen. Bara att ladda om batterierna för att knipa den där bronsmedaljen. Nu ska jag kocka ihop fläskfilé med klyftpotatis och egengjord bearnaisesås till påskmiddag, yummyyyy!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hattar är det bästa! Eller ja, huvudbonader what so ever

2013-03-29 @ 20:49:56
URL: http://vintagegroupie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen