Himla

 
Ledsen för seg update, babes! Glömmer totalt bort att skriva, haha. Kul att se att ni är några stycken som har tålamodet att ändå titta in här varje dag :)
 
Haft en bra helg då? Det tycker jag att jag har haft i alla fall. Vädret har varit på topp, 10 grader och sol - hur ofta såhär i mitten på november?!, så jag och gubben tog en runda på stan igår för att kika efter lite julklappar. En fick vi med oss. Även lite annat såsom inredningsprylar och några nya blommor fick följa med hem. Vi tog nämligen en tur ut till Himla outleten också som ligger vid mitt jobb, där de har helt fantastiskt fina saker. Jag hade aldrig hört talas om märket Himla innan vi flyttade hit till Uppsala, men blev rätt snabbt introducerad då det är grundat här i stan. Älskar verkligen deras textilier, helt underbara. Det är tyvärr rätt dyrt, men priserna är något bättre i Outletbutiken än inne i stan, så vi köpte två svarta mattor vävda i bl.a läder till sovrummet och det på bilden ovan, en mugg till tandborstarna samt ett tvålfat och en liten doftpåse som luktar helt galet gott av nejlikor. Hela vardagsrummet doftar jul nu, och jag älskar det! Köpte även en födelsedagspresent till min mor som fyller år till helgen.
 
Idag gjorde vi en liten utflykt till huvudstaden, gillar att vi har så nära till Stockholm nu att man lite impulsivt blåser dit på bara 45 minuter med bilen. Nästa besök blir dock efter löning, så man har några pengar att shoppa för också ;) jaja, imorgon väntar en ny vecka och massor av jobb igen. Helgerna går verkligen alldeles för fort... ha en fin söndagkväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen