Markslöjd Christmas Collection

 
Bara jag som längtar till julen eller?
 
Kollar runt för fullt efter juldekorationer och annan mysig inredning och först att ta plats här hemma blev en ljuskrans från Markslöjd. Stjärnor och ljusstakar i all ära men tyckte det var dags för en liten förrändring. Jag älskar Markslöjds lampor, och denna var dessutom nedsatt från 599:- till 249:-. Snacka om kap! Bilderna gör inte riktigt kransen rättvisa men det blev fantastiskt fint i vardagsrumsfönsret. Till helgen ska jag släpa med mig min älskling till min favoritbutik Myrra här i Uppsala och dreggla över allt vackert pynt de har där. Kanske eventuellt dricka lite glögg också för att komma in i rätt mode.
 
Förra året firade vi ju jul i Köpenhamn och även om det förstås var supermysigt med en weekend på hotell vid ett ljusbeklätt Tivoli känns det fantastiskt att få fira jul hemma i år. Jag längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen