Monday blues

 
En helg går fan alldeles för fort alltså. Hinner ju knappt andas ut förän det dags för en ny vecka. Nåja, det var kul så länge det varade i alla fall! Fick nämligen ett överraskande och glädjande samtal på lördagförmiddag av min kusin Carro, som berättade att hon och hennes sambo var på väg från Stockholm (där de bor) till Uppsala och ville passa på att träffas. Så vi möttes upp i stan, gick runt och kikade i butiker, tog en frozen yoghurt i Svavagallerian och surrade på om allt möjligt. Jag och Jeppe hade aldrig träffat hennes nya kille tidigare så det var skitkul att äntligen få ett ansikte på honom. Supertrevlig! Och självklart ville vi förstås höra allt om graviditeten. Ja, de väntar barn och jag är så otroligt glad för deras skull! Blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på att min fina, fina kusin ska bli mamma i februari. Älskar henne som min syster och jag vet att hon kommer bli världens bästa mamma ♥ 
 
Denna måndag har i alla fall rullat på relativt snabbt på jobbet, och ikväll är jag ensam hemma eftersom Jeppe är på bortamatch i Stockholm. Inte lika kul men det är livet som hockeyfru det, tss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen