Rebecca Stella

Rebecca måste vara en av Sveriges snyggaste tjejer, lätt. Hon verkar ha en så grymt skön inställning till livet också, en riktig inspirationskälla. Hennes kropp är ju dessutom to die for, och hon är alltid så sjukt snygg i håret. Jag älskar den mörkbruna färgen hon har nu och är riktigt sugen att göra nåt liknande själv. Det är väldigt mörkt och stor skillnad jämfört med färgen jag har nu, men jag hade något liknande för ett par år sedan och den gången fick jag höra från alla håll och kanter att jag passade jättebra i det. Dessutom är jag så sjukt trött på blont hår, blöh. Har bokat en tid hos min privata frisör Angelica (gammal klasskompis alltså, hehe) innan jul och hinner jag inte ångra mig innan dess blir det dessa bilder jag tar med mig till henne. Spännande, iiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen