Säg hej till Siri

 
Den 8 september hämtade vi hem denna lilla skönhet, en skogisblandning vid namn Siri. Vi har velat ha en liten kisse länge, dels för vår egen skull och dels för Daisys. Hon är nämligen helt tokig i katter och tycker att de är sååå mycket roligare att busa med än andra hundar. Och som de leker, varje dag är det fullt ös här hemma och även om det kan gå lite väl vilt till ibland skulle jag aldrig kunna leva utan dem. Djur måste vara det goaste som finns!
 
Just nu myser vi alla i soffan och äter min hembakta sirapslimpa. Har varit hemma från jobbet de två senaste dagarna pga att jag mått så sjukt dåligt, har känt mig hängig i hela kroppen och inte orkat göra just någonting, men imorgon är det back to work som gäller. Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen