Apple & Cinnamon

 
Härliga torsdag! Bara en dag kvar till helg nu, och jag ska snart bege mig mot gymmet och mitt fjärde pass den här veckan. Faktiskt så blir det även mitt sjätte pass i rad. Ja, för efter en hel veckas ofrivillig vila har jag känt mig mer än taggad att köra igång igen. Dessutom går mitt gymkort ut imorgon så jag vill förståss passa på att köra så mycket jag bara kan. Varför jag inte kommer förlänga med en månad till beror på att Nordic Wellness slår upp portarna till sin nya lokal här i Uppsala den 15:e februari, så jag kommer köpa kort där istället. Därför blir det en hel vecka utan gym igen vilket inte känns sådär superkul, men jag kommer förståss att träna hemma så gott det går under de dagarna. Ska köpa hem några hantlar bl.a, och kommer att lägga upp ett "hemmaträningsschema" här framöver.
 
Min frukost den här morgonen bestod i alla fall av en tallrik proteingröt, som vanligt gjord på fiberhavregryn, linfrön och proteinpulver, kryddad med kardemumma och idag toppad med rivet äpple, kanel och mandelmjölk. Slurrp! Otroligt gott och mättande. Till det drack jag ett glas färskpressad apelsinjuice med SuperGreen-pulver i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen