Happy Town

 
Medan jag väntar på att gubbens match ska börja tänkte jag tipsa er om en grym serie. Den heter Happy Town och är en drama/thriller serie som handlar om en polis som försöker lösa mysteriet med ett antal kidnappningar som en liten stad i Minnesota drappats av under det senaste decenniet. Alla i staden är övertygade om att dåden begåtts av den s.k "Magic Man" då alla offren försvunnit spårlöst mitt bland folk utan att någon sett något, men ännu har ingen lyckats fånga honom. 
 
Jag rekommenderar er verkligen att kolla in den. Serien är sjukt spännande och helt omöjlig att sluta kolla på, jag och Jeppe såg alla 8 avsnitt på 2 dagar. Ja, för TYVÄRR finns bara 1 säsong med 8 avsnitt and that´s it. Jag hade gärna sett att det kom en säsong till då det var rätt många frågor som man velat få besvarade. Serien har ju ett avslut men som sagt, en del frågetecken. Den får i alla fall 8,5/10 och var nästan lika beroendeframkallande som vår absoluta favoritserie all times - The Walking Dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen