Le weekend

 
Har haft en toppenfin helg! Jeppes föräldrar har då varit på besök (ja, jag tog bort det förra inlägget för jag orkade verkligen inte med bittra kommentarer från missunnsamma människor, jag är för gammal för sånt där och det är säkerligen ni också) och det har verkligen varit supermysigt. Önskar dock att de kunnat stanna lite längre, en helg går alldeles för snabbt.
 
Imorgon är det ju måndag igen och dags att återgå till vardagen. Jag ska bl.a träna här hemma hade jag tänkt, men först måste jag fixa en gymboll och ett par hantlar. Kollade runt lite i fredags men hittade inga bra. Bara 1-3 kilo och det är ju ingenting? Vill ha med högre vikter, typ 5-10, så får leta vidare helt enkelt. Ska även beställa hem mer proteinpulver, men velar mellan Fitnessgurus "One Whey Isolate" och "One Casein". Om någon har erfarenhet och vill dela med sig, tages tips tacksamt emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen