Strawberry Smoothie


Imorse kände jag bara "f*ck gröt", så det fick bli en jordgubbssmoothie med granola till frukost istället. Paulúns är utan tvekan den bästa! Inget tillsatt socker alls, vilket är ett måste när jag köper flingor/müsli/granola whatever.
 
Annars känner mig lite seg idag, som att förkylningen är påväg tillbaka. Hoppas verkligen INTE det! Ska träna lite med mitt nya gummiband (a´la 80-tal, haha) strax och hoppas att det känns bättre efter det. Gubben har ju åkt till Umeå för att spela match mot Björklöven ikväll så jag är ensam hemma i två dagar vilket inte känns så jättekul, men som sagt, det är livet som hockeyfru det. Man lär sig att roa sig själv, och man får se det från den ljusa sidan: man behöver lite egentid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen