Superficial

 
Fick något ryck idag och raderade alla mina 117 bilder på Instagram. Faktum är att jag tänkt ta bort skiten hur länge som helst men av någon anledning har jag tvekat och aldrig gone through with it eftersom en liten del av mig ändå tyckt/tycker att det är ganska underhållande. Skit samma, anledningen till att jag tog bort alla mina bilder idag beror i alla fall på att jag känt mig så jävla less den senaste tiden. Jag behövde en nystart och det snabbaste jag kunde komma på var att rensa mitt Instagram-konto, haha. Låter ganska lame men det hjälpte faktiskt, åtminstonde tillfälligt.
 
Dock blir jag så trött och förbannad på mig själv när jag inser hur mycket jag ÄN EN GÅNG saknar mitt blonda hår. Jag är ju mörkblond med ännu mörkare botten sedan innan jul, och nu är jag verkligen less på färgen. Den är urtvättad, utväxt och alldeles för varm. Så jag antar att jag måste köpa hem lite slingmedel imorgon och fixa den skiten också. Morr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen