Valentines Day '14

 
Hej fina bloggläsare! Hade ni en mysig Alla ♡ dag? Det hade jag. Jag fick underbara tulpaner av min man! Vi gjorde dock inget speciellt, hade en mysig kväll hemma bara. Jag är ingen överdriven romantiker som behöver överösas med hjärtan, presenter och choklad en sådan dag "bara för att", jag är så glad och tacksam för alla dagar jag får tillsammans med min älskling (läste precis igenom arkivet över Februari månad på min gamla blogg och lite roligt är det att jag tyckte precis tvärtom förra året, haha). Dessutom fick jag fler fina sms av släkt och vänner som jag blev superglad över, all omtanke de visar är verkligen fantastisk.
 
Ang. tulpaner, förvara dem svalt under natten så skenar de inte iväg och växer som f*n. Läste att man kan ställa in dem i kylskåpet, men jag nöjde mig med att ställa dem i sovrummet intill ett öppet fönster och det verkar ha funkat. Det är tydligen också viktigt att byta vatten ofta och ha kallt vatten i vasen, för egentligen trivs de inte i rumstemperatur. Kan vara värt att tänka på för att få de vackra blommorna att stå längre! Man blir ju nämligen fett less när de spretar åt alla håll efter 2 dagar. Imorse flög gubben i alla fall till Haparanda för att spela match mot Asplöven. Håller alla tummar och tår för en vinst, de behöver alla poäng de kan få för att ta sig till playoff. Matchen börjar nu kl.15 så ska koppla upp Mac:en nu, ttyl.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är så sjukt hur alla blommor ska tas hand om så olika haha! Så svårt att komma ihåg allt..

2014-02-22 @ 22:48:22
URL: http://nattstad.se/bymichaela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen