Air Max Faze

 
Har dregglat efter ett par nya träningsskor i över 1 år nu, och ikväll slog jag till. Surfade in på sportamore.se och hittade dessa Air Max Faze, nedsatta från 899:- till 399:-. Jävla kap om jag får säga det själv. Det är inga löpskor så jag kommer endast att använda dem när jag kör styrka, men med tanke på att mina gamla inte är helt nednötta ännu gör det ingenting. Jag hoppas att de passar, för de är grymt snygga!
 
Nu ska jag fortsätta med mina LCHF-chokladbollar, smeten var fruktansvärt god så jag kommer att slänga upp bild och recept en annan dag. De innehåller bland annat mandelmjöl, kokosolja, kakao och espresso - yum! 
 

Kommentarer
Postat av: frukallgren.blogg.se

Svar: ja jag rekommenderar verkligen att du köper smakprover först! Jag googlade mycket och läste omdömen om vilka som var godast men när jag väl fick smakproverna så tyckte inte jag lika som dom! Så kör på prover först och sen the big pack :D

2014-01-22 @ 21:22:12
URL: http://frukallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen