Eat lift sleep repeat

 
 
Hittade två gamla bilder från november/december 2012, fan vad slank och fit jag såg ut!
 
Här hade jag tränat cirka 6 dagar i veckan i typ 2-3 månader och av vad jag kan döma så hade det verkligen gett resultat. Minns att jag körde väldigt mycket kondition, sprang alltid 20-30 min på löpbandet innan jag styrketränade, och det märks ju. Skinnnny b*tch! Jag satsar dock inte på att bli så smal igen så nu kör jag mer styrka än kondition när jag gymmar. Runt 10 min uppvärmning på bandet, och 20 min efter styrkan på den där andra varianten av crosstrainern jag snackade om tidigare. Bra ben- och rumpträning 💪

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej tjejen! Hittade din blogg när jag googlade blonderingstvätt och såg ditt inlägg om hur du blev ljusare. Blev nyfiken på hur du blandade den blonderingstvätten, jättefin blogg för övrigt! :)
Kram

2014-01-24 @ 14:28:03
Postat av: Josefine

Elena: en blonderingstvätt består av blekning, vatten och schampo som du blandar. Jag minns inte exakt hur mycket av varje jag tog, men det är bara att spä ut blekningen med schampo och testa sig fram, ev vatten också då för att få den ännu mildare men då blir den också rinnigare. Sedan applicerar du på håret, de mörkaste partierna först, och låter verka cirka 10 minuter beroende på hur ljust du vill ha :)

& tack så jättemycket! Kram!

2014-01-24 @ 17:17:12
URL: http://unusualgirl.webblogg.se
Postat av: Elena

Okej okej, tack så jättemycket!! :)
Kram

2014-01-25 @ 12:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen