It´s not a diet, it´s a lifestyle change

 
Hello monday. Fick tyvärr en riktig piss-start på den här veckan. Har gått och blivit förkyld (igen... senast var ju vid jul, vad är grejen?!) och känner mig jättehängig. Och inte nog med att det suger balle att vara sjuk, det absolut sämsta är ju att man inte kan träna! :( hade helt ärligt först tänkt åka till gymmet ändå och promenera på bandet, men sedan kände jag att det bara vore jävligt dumt. Rätt som det är blir jag ännu sämre och måste vila fler dagar än jag hade behövt. 
 
Annars är jag bara så otroligt glad över att jag äntligen hittat tillbaka till mig själv igen. Det känns verkligen som att jag tappade bort mig själv i höstas, när jag slutade träna och i princip slutade bry mig om kosten. Känns som att jag slutade att bry mig om mig själv och mitt välmående helt vilket fan är helt crazy. När jag tänker tillbaka på det nu känns det heeelt ofattbart: jag älskar ju att träna och kost & hälsa är två av mina absolut största intressen! Därför är jag som sagt fruktansvärt glad över att jag tagit mitt förnuft till fånga, och den här gången kommer jag aldrig att förlora mig själv på det viset igen. NU KÖR VI!
 
 
 
Life is like a camera. Focus on what´s important, capture the good times, develop from the negatives & if things don't work out: take another shot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen