Kiwi & Blueberries

 
Onsdag. Det känns egentligen inte så jävla kul att börja även det här inlägget med att klaga över hur sjuk jag är, men tyvärr är det den bittra sanningen. Jag är sååå sjukt förkyld fortfarande, så det kommer alltså att bli ännu en dag i soffan med alvedon-knarkande och honungsté-drickande, kul! Jag måste dock ta mig till posten för att skicka iväg ett paket och eventuellt göra ett besök på Gymgrossisten, jag är jättenyfiken på deras kalorifria såser och siraper från Walden Farms. Någon som provat?
 
Min frukost idag blev i alla fall en skål proteingröt gjord på fiberhavregryn och Chocolate & Hazelnut från Fitnessguru, toppad med kiwi och blåbär. Tänker ju inte falla ihop totalt bara för att jag är sjuk, att äta bra är fortfarande A & O. Igår bakade jag en nyttigare variant av Bananabread också som faktiskt blev riktigt gott. Perfekt att ha om man blir fikasugen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen