We are the cool kids

 
 
Hey babeeees!
 
Imorse åkte min man på bortaturné till Karlskrona och blir borta ända till lördagnatt buhuu! Därför sitter jag här helt själv uppkrupen i soffan och väntar på att sändningen ifrån matchen ska dra igång. Har precis duschat, käkat & kollat Studio Paradise på tv3 play efter 2 dödade timmar på gymmet. Jag skojar inte om jag säger att jag, TROTS fet träningsvärk i princip varenda muskel, verkligen körde skiten ur mig idag. Vissa övningar gjorde så förbannat ont men jag härdade, har nämligen hört att man kan träna bort träningsvärk. Stämmer det? I hope...
 
Har även hunnit med att hämta ut ett paket från Nelly som jag väntat på i typ 2 veckor. Fyndade inte mycket på julrean men ett par skor & ett bälte rikare blev jag i alla fall. Sjukt snygga tycker jag. Har saknat en lite grövre känga med klack och tycker att de guldiga detaljerna gör dem extra feta. Nu ska jag heja fram älsklingen och ni kan ta och lyssna på låten vettja - den är grym. Pöss

Kommentarer
Postat av: Sofie

galet snygga skor! roligt att du bloggar rätt så ofta igen, har följt dig till och från i några år! du verkar vara en supergullig tjej, keep up the good work ;)

2014-01-18 @ 17:29:08
URL: http://misssophie.devote.se
Postat av: Josefine

Sofie: Åh vad kul att höra, tusen tack! Blir superglad :)

2014-01-19 @ 17:06:08
URL: http://unusualgirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen