Marina Mall

 
Det är lätt att glida tillbaka i gamla vanor, glömde totalt bort att uppdatera här igår!
 
Lördagen spenderade vi i alla fall på Marina Mall, Abu Dhabis största galleria med ca. 400 butiker. Vi hade planerat att lägga oss på Corniche Beach för att sola och bada innan men pga brännskadorna kände båda att det var bäst att undvika solen denna dag, därför åkte vi direkt till Marina Mall! Måste säga att det lätt är det lyxigaste och fräschaste köpcentrumet jag varit på, allt var så blankt och fint och det fanns butiker som Louis Vuitton, Chanel, Dior och Fendi. Lyckligtvis fanns det butiker i vår prisklass också, bland annat Forever 21 som jag längtat efter att få besöka. När jag klev in där hamnade jag i en annan värld, de hade så sjukt mycket snygga kläder och allt var sååå billigt! Klämde och kände på typ allt och hade lätt kunnat stanna i ett par timmar, men för Jeppes skull slog jag lite snabbt till på 2 söta klänningar, ett par jeans och en fin bikini. Köpte även världens snyggaste Nike sneakers, bild kommer senare 👌. 
 
Vi åt en god lunch på ett av fiken innan vi tog en taxi tillbaka till hotellet. Att åka taxi här i Abu Dhabi är väldigt billigt, de 4 milen gick på ca. 120kr, värt! När vi kom tillbaka lade vi oss vid poolen och tog en drink och badade lite i det 30 gradiga vattnet, och idag åkte vi till Abu Dhabis finaste strand Saadiyat Beach. (bilder därifrån kommer också. Dock blir bilderna så jävliga suddiga när man laddar upp dem här på bloggen, + att de bilder jag lägger upp här endast är mobilbilder så ni vet. Har ingen möjlighet att lägga in bilderna från systemkameran här borta) Anyway!
 
Om jag mår bra? Vill aldrig hem... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Matbloggstoppen